Monday, April 27, 2009

Setiausaha Agung KHTH


Gambar Daus, Setiausaha Agung KHTH, atau nama manjanya Fir. Gambar ini pada tujuan asalnya untuk dihantar ke ruangan mari berkenalan di sebuah majalah hiburan kedua terkenal tanah air. Beliau penat prektis berhari-hari bagi mendapat struktur pose yang paling mengancam. Mengancam tak ni? Ketika ini Daus masih lagi belajar di IIC, masih belum bermisai, apatah lagi berjanggut. Sekarang pun Daus ada janggut 4 helai je. Masa ini Daus masih belum dilantik menjadi setiausaha. Beliau kuat melobi dan menggunakan taktik kotor supaya mendapat jawatannya sekarang. "Nanti ramai awek" Kata beliau. Moto hidup beliau, "Biar takde duit, jangan takde cinta"

5 comments:

  1. cilakak lu bob... jaddah lu ruang mari berkenalan... gua tendang je kang lu nih... apa jaddah gamba ruangan berkenalan pakai baju Carcass, baik aku pakai baju Sofaz... Moto tu gua memang tak boleh bellah..

    ReplyDelete
  2. Boleh tumpang tnye x,Daus atau pggilan manjenye "Fir" ni pnah keje kt AirZed x? aku mcm pnah jumpela Bob.

    ReplyDelete
  3. ASY... AirZed tu apa? gua tak penah keje kat situ...

    ReplyDelete
  4. oohh mknenye itu adalah Fir lain la tu.timekaseh!

    ReplyDelete
  5. hahahaha! syikin! ko salah orang!

    ReplyDelete