Tuesday, April 6, 2010

Perut Komersial

Thursday, March 25, 2010

Kerja Pokcik



Pokcik sekarang kerja pilot. Hari-hari bawa kapalterbang.
Punya lah terel, bawa kapalterbang pakai baju melayu, sambil mencangkung

Tuesday, January 19, 2010

Kedai Rahsia (bukan kedai terbakar)


Sekarang Cicak selalu bawak gua lepak dekat satu kedai rahsia kat Gombak. Cicak sudah ketagih jus avocado.

Gua cuak jugak takut takut kalau kedai tu sebenarnya kedai yang dah terbakar, tapi kitorang je yang nampak masa waktu siang. Lain kali kita pergi lagi OK!


Cicak makan Pecal


Gua lepak minum jus apokat (avocado) sambil layan sinetron

Monday, January 18, 2010

Gambar telanjang di Singapura?

Gambar atas ni kena perati dulu baru ada rasa paham...



Gambar A



Gambar B

Gambar A dan Gambar B adalah kembar. Cuba korang perhati dan fahamkan




Gambar ini menceritakan gadis gadis suci biara yang ditawan, dijadikan hamba. Ia adalah simbolik bahawa jika kita dijadikan hamba sesama manusia, maka hilanglah maruah dan harga diri kita.





Gua masih tak paham kenapa ada bogel bogel?

Thursday, January 14, 2010

BEN ketika masih milik Amir. Sekarang di warisi oleh Bob...