Saturday, June 13, 2009

Parti Liar di Blok Kruing, Tmn Desaminium Equine Park (BBQ bukan Barbiq Lu!!!)

"...lu balik keje kul baper?? Amir nak datang nak buat Parti liar dan BBQ kat umah.. Amacam??..." Bob YM gua


**********************************

Malam tu gua terpaksa bekorban membenarkan rumah gua yang suci menjadi medan maksiat "Persatuan Gay2 Single Warong Nasi Lemak Malis Tmn Bunga Raya". Cilakak, ada ke buat BBQ dalam umah, selamat umah gua takde Fire Alarm. Tak benapas gua, penuh asap satu rumah. Ni antara event untuk tahun ni, gua tunggu BBQ tepi laut ngan Backpackers je lagi. Sebelum posa tak jadik gua karate tengkok sorang2. Malam tu gua makan sampai pengsan dan botol2 arak bertaburan kat lantai, kondom jangan cerita bersepah. Ntah sapa tala sapa...

(ayat2 banyak di tokok tambah supaya kelihatan kami anak2 remaja gay paling cool!! Hak tuih!!!)

Lu all jgn tanya kenapa kaler tb tu cenggitu...




Ntah apa apa ntah si Bob ni makan sampai perut canni... Gua suspek dia telan anak biawak...


Lepas makan garu ketiak... Memang senonoh la tuh...


Amir buat2 rajin basuh pinggan, ingat lu dapat nak buat maksiat lagi kat umah gua..?? Jgn harap



Adik sapa la ni.. Tersengeh2...










9 comments:

  1. ni kalau mak hang terjumpa blog ko ni
    payah ko nak explain nih..
    nasib ayah ko sporting n ayah percaya
    ape yang korang tulis tuh 'rekanan' semata-mata
    ( jangan buat ayah x pecaya korang - hargailah kepercayaan ayahandamu )

    ReplyDelete
  2. hahaha..padan muko...
    tapi takpe pakai baju Belia Benci dadah tuk Cover tuu...

    ReplyDelete
  3. cis... shilanat je bunyik nyer abg amir..

    ReplyDelete
  4. BBQ tak ajak.. takpe.. aku sedar aku anak yatim...

    ReplyDelete
  5. lagi seko... dah tua2 majuk... culik anak ko kang baru tau...

    ReplyDelete
  6. oil... Org lelaki islam kalau nak nampak cool bukan main jubur macam korg buat ni..
    Korg buat tu bodoh name nye..dah tahu setan tu duduk dalam neraka yang korg pergi ikut dia buat ape.. Kalau nak nampak cool buat lah bende2 yang berfaedah.. mengaji quran ke..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. woi pukimak anon... lu sapa bai??? lu tau ke kitorang buat ke tak buat?? kan gua state bende tu ditokok tambah!!! bangsat... blog ni bapak gua pun baca... lu jgn sembang macam lu "USTAZ" sangat... sila lepak2 umah gua kalau lu nak tau gua mengaji al quran lepas subuh dan maghrib ke tak....

    ReplyDelete